2017年4月28日

蜻蜓點水 2017 新西蘭

2017 復活節飛了去南半球的新西蘭,揀了 50張相寫一篇來分享一下。

最先飛到去 Queenstown,但 NZ 竟然難得遇到雙颱風。北島多處水浸、南島天氣也好不了多少。想去 Milford Sound 又懶得坐一整天巴士,本來把心一橫落重本 book 了小型飛機飛過去再坐遊覽船,結果雲太多當然飛不成。


後備行程便改為 Queenstown 遊蕩殺足一天的時間。

第三天離開 Queenstown,一整天也在下雨,在 Bungy Jump 的發源地也只是參觀一下。

去到 Lake Wanaka 也只是看到灰雲,晚上在雲霧中找到南十字星已經算有點安慰。

第四天開始有轉機,雨終於停了。

Omarama Clay Cliffs

Lake Pukaki

Mount Cook

在 Motel 的正前門、後花園,肉眼也可輕易看到這樣的星空。

來到第五天,另一個重點活動。難得遇到這裡一個星期以來最好天氣的一日。

新西蘭最長冰川 Tasman Glacier 23km

下午再去了兩個地方健行

從高處看 Tasman Glacier 溶化後退形成的冰堰湖,面積一年比一年大。

之後再到 Kea Point 近距離看 Mount Cook

晚上再來銀河放題

住了兩晚也實在太短,還有幾條長一點的健行路線可以再來挑戰。其實酒店提供的資訊實在太簡單,明明可以包裝得好一些。不過我懷疑這是刻意去避免有過多遊客湧來的手法。

最後便是坐 Glacier Explorer 在 Tasman Lake 去觸摸 Iceberg,與及在湖上看 Glacier ice face。

第六天離開 Mount Cook 到 Lake Tekapo

Lake Tekapo sunset

看到所有雲散去、天空開始變黑;這裡又刻意避免光害,四周沒有高山阻擋,難怪是觀星的絕佳地點。

原來真的不是 PhotoShop,實在嘆為觀止。

第七天回去 Christchurch,這個旅程在公路上不時可看到動物。

令人慘不忍睹的 Christchurch,大地震後還不斷在重建中。

最後飛往北島停留兩天,主要也是到 Waitomo 看 glowworm,短短的蜻蜓點水旅程便完結。

11 則留言:

3J 家庭 說...

原來可以坐小型飛機去Milford Sound,不過坐巴士都唔算太辛苦,中間會有地方停一停
我去嗰日入到去落雨天氣都唔好,感覺唔係咁靚
因為係跟團所以無去冰川,不過有自費坐直升機上雪山
唔玩Jet Boat? 我覺得好玩喎,Bungy Jump就真係無胆玩了
第一次見羊駝係响NZ,宜家日本都有仲好多
同10年前去時無乜變除咗Christchurch,有幸睇到地震前的大教堂

BTW,日本係好,但亦有不少日本以外的地方有佢吸引之處,價錢亦唔見得貴過日本好多,起碼唔會住到4、5千一晚

jokelib 說...

其實我係為咗嗰程 scenic flight 多過遊船河, 佢會先在 Milford Sound 高空兜一個圈再降落. 老實講如果只係坐巴士我真係無心機去, 太遠太唔方便了. 普遍 NZ 啲景點都係距離好遠, 長途車好悶.

好多團都唔住 Mount Cook, 最多入去玩 Glacier Explorer, 我覺得 Mount Cook National Park 真係要留多幾日先滿足.

Jetboat 呢, 得我一個坐無玩, 其實都幾抵玩, Queenstown 兜入去河, 個幾鐘唔貴. Bungy jump 要去高啲先吸引, 嗰度得 43m 我企在隔離都無咩感覺, 有機會再去先玩啦, 反而我想 Sky diving 多啲.

有時只係懶 plan, 當然世界咁大, 好多地方值得去. NZ 係平過日本多多聲, 消費差不多係日本的一半 budget.

3J 家庭 說...

外國地方大景點距離遠都在所難勉,好在我唔抗拒坐長途車
不過NZ再去嘅機會都唔大,有時間都會去D未去過嘅地方

我都係懒plan架,尤其係D唔熟悉嘅地方,另一半又只出錢唔會做功課,如果只去一兩個城市都勉強OK,多就難攪了
所以宜家好多時會選擇跟團,唔駛諗唔駛煩,當然食得咸魚抵得渴,預咗係走馬看花又要對住班騎呢嘅團友
加上每年假期有限,唔可能去太耐,你睇我嘅遊記都知我唔係hea住玩嘅人,所以只有旅行團先滿足到我可以响最少日子去最多地方囉...

jokelib 說...

跟團就應該無咩可能, 除非去南極, 又或者係 join 啲外國出發的團.
歐洲仲有好多地方, 有時要離開日本依個 comfort zone 係要花更多時間去 plan.

每人旅行步伐都唔同, 個人喜好無話 hea 定趕, 自己 enjoy 係最實際.

CK鼠 說...

蜻蜓點水式的遊覧相片已經令人嘆為觀止,有冇更多的美食相片呢?

jokelib 說...

NZ 都有好野食㗎, 而且又平, 不過 post 出來又唔寫評語就無謂了.

3J 家庭 說...

十分同意,無論用邊種方式,最緊要自己enjoy開心就得
舊年年尾我哥哥就係去咗南美南極30幾日,睇佢俾成千上萬隻企鵝包圍住好震撼
我都好響往依D地方

jokelib 說...

係, 要夏天去智利再嘔兩日船先到, 無返咁上下銀彈同假期都唔掂.

3J 家庭 說...

哈哈..我哥哥係退休人仕,兩樣佢都有

M 說...

天氣唔好都咁靚,天氣好時唔得掂

jokelib 說...

開頭 3-4日都係唔好天, 好彩中間幾日都唔錯, 否則成個 trip 係白去了.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...